Dumma mage...

Magen krånglar idag med. Urk. Är rätt skönt att jag inte börjar praktiken förrän imorgon, då har jag ännu en dag på mig att bli bättre i magen.

Tror aldrig jag varit så snabb upp ur sängen som idag. Jisses. Jag låg och ställde 3 alarm igår, ett för när jag skulle upp (8.40), en påminnelse till att jag skulle ringa till AMS (8.50, typ lite snooze) och sedan, när jag skulle gå till bussen, dvs 9.15. Men, jag måste ha varit trött när jag ställde det sista alarmet, jag ställde det nämligen på 8.15. Så när telefonen börjar viberera (jag har alltid den på vibration när jag ska vakna, får ju hjärtfel om den ska börja skrika) och jag ser att det står "Buss" som påminnelse så bara hoppar jag upp ur sängen, och kastar på mig kläderna. "Jäkla telefon" tänker jag, "den hoppade över två av alarmen jag ställde in! Kanske kan man bara ha ett larm åt gången? Knasigt". Jag kollar dock upp och dom andra två alarmen finns kvar, och det gör dom ju. Då inser jag, när jag är halvt ute genom dörren, att jag ställde buss-alarmet en timme för tidigt. Snark. Det är inte lätt när man är trött inte...

Nu ska jag iväg till kuratorn, och sedan ska jag till AMS och skriva papper ang praktiken. Tjohoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0