Gissa vem som inte fick praktikplats...?

Gissade du på mig så gissade du fel :-P För jag börjar min praktik på Tenhults Hästuthyrning på tisdag =)

Fest igår iaf. Annas födelsedagsfest. Av mig/oss fick hon fotcreme och duschcreme tror jag det var, som luktar oliv. Luktade jättegott! Vi bjöds på bål, och diverse tilltugg, paj, potatissallad, världen fruktbricka och snacks förstås. Det blev väl lite o dricka med, kul var det iaf! Kvällen avslutades på Harry's, fast där var vi kanske bara en timme eller nåt innan folket begav sig hemåt.

Idag har varit mindre rolig. Jag var varit kass i magen HELA DAN, helt hysteriskt så dåligt jag mått. Bakfull, javisst, men jag har varit kass i magen i flera dagar nu, så nånting är lite galet tror jag. Just nu mår jag bättre än vad jag gjorde imorse, men ändå långt ifrån bra... Magknipen och illamåendet vill bara inte släppa. I don't like...

Jaja, skit samma. Här kommer lite bilder från gårdagen!



1. Hanna morots-tand, haha
2. Födelsedagsbarnet Anna
3. Micke och Magnus
4. Smaskiga grejer bjöds vi på!
5. Anna, Emelie och Hanna
6-7. Dansen som alla kan, eller kan lära sig. Ukrainas bidrag i schlagern. Tanzen!
8. Magnus och Hanna
9. Hanna med sina ballonger... :-P
10. Emelie och Magnus. Söt :-P Hannas arm är med oxå

Kommentarer
Postat av: Kamilla

Härligt, grattis! (Inte till magbekymren då, alltså.)

2007-05-28 @ 00:08:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0