Jag borde väl sova

Ja, jag ska göra det strax med. Har nyss kollat på ett avsnitt av Top Model, ville bara se klart det först. När jag satt och kollade förresten, så började det lukta tigerbalsam! Ja, det är sant. Balkongdörren är öppen, så det måste ju ha kommit utifrån, men jag undrade vad det var som luktade. Kanske grannen har en idrottsskada och smörje sig med tigerbalsam, det är den enda förklaringen jag kan komma på. Vad finns det annars som luktar så? Ja, liniment till hästarna luktar nåt liknande, men jag tror inte att nån av mina grannar har häst på balkongen.

Häst ja. Imorn ska jag ju åka till Tenhults Hästuthyrning för "intervju". Är inte direkt nervös, kanske är för att det egentligen inte är nån riktig arbetsintervju. Vi får se vad som händer. Jag ska iaf åka ut till Davids föräldrar först och låna deras bil, för det går visst inga bussar till den delen av Tenhult på helgerna. Typiskt. Men men, det ordnade sig ju ändå som tur var. Det är sånna här gånger man inser hur beroende man är av bil! Och så kostar bensinen över 12kr/l... Det är ju hemskt.

Nu ska jag sova iaf. Morgondagen kommer i värsta fall att bli stressig, men det ordnar sig nog.. :-)

Gonatt everybody!

Kommentarer
Postat av: Anonym

lycka till med praktiken imorgon!! jag haller tummarna puss

2007-05-26 @ 07:40:29
Postat av: Junitjej

Hoppas intervjun går bra!!!

2007-05-26 @ 12:42:14
URL: http://junitjej.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0