Jag har huvudet fullt med lektioner

Inte vilka lektioner som helst.

Jag drömmer om utbildningen, och som en del i utbildningen (i mina drömmar alltså) ingår lektionsplanering. Jag drömmer att jag planerar massor med ridlektioner, kommer på övningar, uppgifter, det allra mesta är hopp-övningar. Det är kombinationer, avståndsövningar, gymnastikhoppning, höjdträning men jag har även planerat hela tävlingsbanor. Har förstås planerat dressyrlektioner med, allt ifrån uppvärmningen till själva huvuduppgiften och till avslutningen. Det har dock gått upp för mig att jag enbart planerat lektioner för elever som redan kan grunderna, jag fick en utskällning av en lärare för att jag inte tagit mig tid till de yngre och mer okunniga eleverna. Så det skulle inte förvåna mig om jag drömmer om den typen av lektioner inatt...haha

Kommentarer
Postat av: Kamilla

Om du skulle vilja planera en annan sorts lektioner så kan du få planera 60 minuters prat om alkoholism och barn till missbrukare åt mig... ;)

2007-05-21 @ 19:30:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0