Sånt om man egentligen inte skriver om....

Nu ska jag gå över gränsen och skriva om någon som man (jag?) i vanliga fall inte skriver om. Nämligen sånt som händer på toaletten.

Ja, ni har gjort det ni med. Ett toalettbesök som innehåller "nummer 2". Ni vet vad jag menar, låtsas inte om annat ;-)
Hur som helst. Min toalett är verkligen usel. Jag fattar inte varför den spolar såå otroligt kasst! När man varit där inne och bajsat (varför ska jag vara fjollig eller fin och skriva nummer 2?) måste man alltid spola två gånger för att det ska försvinna! Detta oavsett om det är ett stort eller litet lass. Man får förresten spola dubbelt rätt ofta annars med, för att papperet ska åka ner. Så irriterande... Nån som vet om det finns något att göra, eller får man helt enkelt leva med det?

(I allra bästa fall behöver jag ju bara leva med det i typ3-4 månader till.. hoho)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0