Tjejsnack v. 22

Hemligheter

· Har du några hemligheter som ingen annan vet?

Ja, det har nog alla.. :-)

· Har du en hemlighet som du kan berätta här?
Hmm.. Nja det beror väl på hur man definerar hemlighet... Nej, jag har nog ingen hemlighet som jag tänker avslöja här.. :-)

· Är du bra på att hålla hemligheter?
Det beror på vad det handlar om! Oftast så är jag nog ganska bra på det, så länge det inte rör mig själv. Alltså, om det hänt mig ngt, bra eller dåligt, eller om jag köpt en present eller julklapp till någon, då måste jag verkligen kämpa för att inte berätta det... :-) Men det finns ju värre hemligheter att avslöja, eller hur?

· Är du en hemlighetsfull person?
På sätt och vis är jag nog det... Fast samtidigt är jag väldigt öppen med. Jag vet inte, svårt att säga!

· Vem berättar du helst hemligheter för?
Oj... Jag kan nog berätta mina hemligheter för rätt många.. Emma och Joanna, David, min syster, mamma.. det är rätt skönt att kunna dela med sig tycker jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0