Tre-utmaning

Hittade denna utmaning hos Monokel

Tre saker som skrämmer mig:
  1. Att jag som ändå är relativt ung skakar på huvudet åt "dagens ungdomar"
  2. Getingar
  3. Mitt fantastiska ekonomiska sinne...

Tre personer som får mig att skratta:
  1. David
  2. Syrran
  3. Jan Bylund

Tre saker jag älskar:
  1. Min familj och mina vänner
  2. David
  3. Diana och mina katter

Tre saker jag hatar:
  1. Våld i alla dess former
  2. TV-reklam...
  3. Teknik som inte fungerar som den ska

Tre saker som jag inte förstår:
  1. Hur man medvetet kan skada en människa eller ett djur....
  2. Att Cola ska vara så himla beroendeframkallande... Jisses jag har fortfarande abstinensbesvär.
  3. Varför är det lättare att gå på ett löpband på gymet än att ta sig ut på en promenad i närområdet?

Tre saker som finns på mitt skrivbord:
Tja, nu är det ju faktiskt så att jag inte har något skrivbord, utan jag har datorn på mitt vardagsrumsbord. Men på det bordet finns iaf:
  1. En duk
  2. En "ljusstake" för värmeljus som jag fått av Joanna :-)
  3. En sprayflaska med vatten, syftet är att spruta på katterna när dom gör sånt dom inte ska.

Tre saker jag gör just nu:
  1. Bloggar
  2. Kollar på The Haunting på TV4
  3. Sms-ar med David.. :-)

Tre saker jag vill göra innan jag dör:
  1. Bo på en stor gård, och ha massa djur
  2. Gifta mig och skaffa familj
  3. Resa till olika ställen, se världen!

Tre saker jag kan göra:
  1. Sjunga :-)
  2. Ha total oreda men ändå trivas
  3. Åka snowboard (jag är inte duktig, men jag tar mig upp i liften och ner för backen iaf!)

Tre saker jag inte kan:
  1. Läsa noter
  2. Hålla ordning i min lägenhet. Haha! Katterna hjälper till att stöka ner.
  3. Peka ut delarna i en bilmotor. Jag är glad om jag hittar vart man fyller på vatten, olja, spolarvätska och sånt.

Tre saker jag tycker att du ska lyssna på:
  1. Din kropp
  2. Dina vänner
  3. Musik som gör dig glad

Tre saker jag skulle vilja lära mig:
  1. Teckenspråk
  2. Laga riktigt god mat
  3. Tänka mer på mig själv

Tre favoriträtter:
  1. Tacos
  2. Davids lax som han gör i ugnen. Åhh va gott.
  3. Gittans fisksoppa.. Mums

Tre personer som jag utmanar:
  1. Hayes
  2. Maddix
  3. Klutten
  4. ... och eventuella andra frivilliga =)

Kommentarer
Postat av: Micaela

Vad glad jag blir att du vill lära dig teckenspråk :D Jag använder det språket för att jag är döv :)

2008-02-15 @ 21:18:20
URL: http://only0n3.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0