Folk är ju inte kloka...

Jisses alltså. Sitter och kollar på Jerry Springer (inget som händer varje dag, tack o lov! Zappade förbi i en reklampaus bara) och dom är ju inte riktigt kloka. Dom skriker, svär och SLÅSS! Herregud. Visst, jag fattar att det drar tittare, men hur kan man sända sånt i TV? Jäkla idioter. Och jag vill påstå att de som kollar på sånna program är lika stora idioter som de som ställer upp och är med i själva programmen. Jerry Springer är oxå en idiot. Idioter, allihopa. Bara idioter!

Kommentarer
Postat av: Emma

Hehe jaa.. det är rätt mkt slagsmål i Jerry Springer :P Men men... man har väl kollar en del på Ricki Lake och andra sådana där program där de behandlar samma saker. Känner mig inte så idiotisk för det!

2007-11-13 @ 07:19:31
URL: http://twentysomething.webblogg.se
Postat av: Joanna

ja men Jerry Springer är ju speciell..det måste ju bara vara skådespelare..

2007-11-13 @ 07:46:31
Postat av: Erika at school!

Okej, visst är det rätt lika, men JS är ju mer extremt än RL. Nu har jag visserligen inte sett RL på många år, men det jag minns av det är att det inte är lika.. våldsamt :-)

2007-11-13 @ 11:48:53
Postat av: Emma

Men jag tror som joanna även, det är nog mest skådespeleri! :)

2007-11-13 @ 15:24:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0