Husmor är i farten

Jomenvisst serru. Jag fick nåt tokryck på lussebullar, så nu är jag i bakartagen! Just nu jäser dom och sedan ska dom in i ugnen. Jag ska ha (lusse)bullar i ugnen, hohoho! Nej, nu ska vi inte vara sånna. Jag hoppas dom blir goda iaf. Lussebullarna jag gjorde förra året blev ju himla goda, och dessa är gjorda efter samma recept, så de BORDE ju bli goda. Om jag inte bränner dom i ugnen förstås, men det har jag inte planerat att göra.

Annars har jag haft One Tree Hill-maraton idag. Eller jag vet inte om man ska kalla det maraton, men jag har åtminstone sett 3 avsnitt tror jag. Spännande grejer, nu har jag ännu en serie som jag är beroende av. Det börjar bli en liten lista nu
  • Greys Anatomy
  • Desperate Housewives
  • Ugly Betty
  • One Tree Hill
  • Private Practice
Ibland undrar jag hur jag hinner med allt. Menne... Man får ju prioritera ;-) Närå, så farligt är det ju faktiskt inte. Visst, vi har rätt mkt plugg, men man måste faktiskt unna sig lite fritid med. Och när David ändå jobbar sina skumma tider så kan jag ju inte träffa honom ändå, så vad gör det då om jag sträckkollar på nån serie? ;-) Hihi.

Nåväl. Ska ta kort på bullarna sen när dom är klar, och berätta om de blev bra eller inte. Osch, kollade precis på bilden från förra årets bak... (se länken längre upp) Blir riiiiktigt sugen :-) En lussebulle, en pepparkaka och ett glas mjölk, och kanske ännu ett avsnitt av OTH.... vad mer kan man begära? :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0