Inte sur som en citron längre! :-D

Jag ska tävla ikväll! Där fick du tanten. Eller ja, vi ska dela på Diana. Eller, inte DELA på henne, men vi ska rida henne bägge två. Jag ska börja, så jag får rida fram. Skönt. Då kan jag dessutom åka dit lite tidigare och knoppa, hihi! Min älskling kommer bli så vacker!

Ja, Lajla, ridläraren, ringde för ungefär en .. halvtimme sedan eller så. Hon sa att hon hörde att det blev lite struligt igår, men att jag ju SJÄLVKLART fick rida Diana ikväll om jag fortfarande ville. Och det tackar jag ju såklart inte nej till.

Jag hoppas att man ikväll kan få ha egen musik till sitt dressyrprogram, för jag vet helt klart vilken låt jag ska använda.... Hehe, jag hade nog tyckt att det var lite elakt om nån annan hade valt det ÅT mig, men samtidigt måste man ju se charmen i det hela... :-) Inte så att jag riktigt gillar låten (mer än att man ju rycks med), men jag måste ju erkänna att den passar bra in på mig och min jättebäbis Diana.. :-)



Heja mig ikväll!

Kommentarer
Postat av: Joanna

haha du är rolig du;)

2007-11-02 @ 11:17:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0