Nu fungerar det!

Eller ja, det har funkat sen igårkväll faktiskt. Dator och internet och allt sånt. Formaterade datorn igårkväll, så nu har jag i princip börjat om från början. Har installerat program som jag vill ha, jag har lagt tillbaka min musik och mina bilder och lite annat smått och gott som jag hade sparat på andra ställen. Och nu har jag dessutom ett fungerande virusprogram! Tjoho! Det var länge sedan jag hade det. Jag har dessutom nya Office 2007! Jisses så annorlunda det är. Men jag ska nog komma på hur det funkar med. Måste ju göra det om jag ska skriva alla mina skolarbeten :-)

Nåja

Enda anledningen till att jag bloggar just nu är att jag har tråkigt. Det är tråkigt att vara hemma och göra ingenting. Dessutom är det mörkt i lägenheten för jag har inte orkat kliva upp och tända lampan! Min ursäkt är att det blir mörkt så snabbt nu för tiden, så jag hann inte riktigt reagera. Och nu är det mörkt. Men nu när jag bloggat klart så ska jag tända lampan. Och pussa på kissarna. Chefen har varit så himla gosig de senaste dagarna. Söt kisse. Båda är söta, förstås :-)

Nu har jag inget mer att....

Eller jo förresten. Jag har bokat biljett hem till Sundsvall nu iaf. Jag åker tisdagen den 18/12 och stannar kvar till den 27/12 tror jag. Har inte bokat biljett hem än, avvaktar och ser ifall det blir billigare med tåg. Hittade till slut en biljett upp nämligen, för 432kr, alla andra biljetter jag hittade kostade över 800. Så det gäller ju att passa på.

NU har jag inget mer att skriva. Så nu ska jag gå och tända lampan.

Kommentarer
Postat av: Joanna

åh va roligt att du kommer upp igen=)Får hoppas att det passar så jag kan följa med och rida den gången

2007-11-12 @ 20:46:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0