Nu är julen här!

Man kan åtminstone tro det. Var ute i affärsdjungeln igår för att hitta födelsedagspresent till Davids pappa (samt en matta eller nåt på IKEA åt mig själv), och var bland annat på IKEA och Rusta. Framförallt på Rusta så blev man dränkt i julprylar! Det var tomtar och glitter och julkort och belysning och det ena med det tredje. Herregud, jag vet att temperaturen sjunker, men VARFÖR måste man ta fram julgrejerna i oktober? Allvarligt talat.

Nu ska jag göra mig klar och åka hem och utfodra djuren, sen ska jag åka lastbil med David till Linköping. En lugn och skön tur, åtminstone för mig som "börjar" nu. David däremot åkte igårkväll, sov i göteborg, och är väl på väg till Jönköping nu antar jag.

God jul allesammans

Kommentarer
Postat av: Joanna

har du blivit Sveriges sämsta uppdaterare eller får du jobba ihjäl dig i skolan;)

2007-10-17 @ 13:59:44
Postat av: Erika

Både och.. :) Sen blir det ju inte lättare av att jag fortfarande är utan dator :-)

2007-10-18 @ 13:14:52
Postat av: David

...Och så ockuperar jag datorn ofta med hihii

2007-10-21 @ 19:19:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0