Det händer saker!

Födelsedagen är förbi, men lite firande återstår. David och hans föräldrar var här i torsdags, jag bjöd på smörgåstårta efter mors recept och nybakta chokladmuffins. Full poäng fick jag , det blev riktigt lyckat! Okej, jag får inget pris för snyggaste tårta eller så, men den var rysligt god. Fick presenter med, presentkort på IKEA av svärföräldrarna och av David fick jag nån slags lampetter, samt ett besök på relaxen på Atlantis Spa. Hemifrån har jag fått lite pengainsättningar som bland annat gått till ett par nya jodphurs med stålhätta! Mkt bra att ha i stallet. Av mamma fick jag dessutom ett litet fint smycke, en trisslott (25kr vinst!) och en sån bonuscheck från coop, alltid bra att ha! Mama knows her child.. hehe :-) Ja just ja, fick en liten söt bok med, som det är ordspråk och sånt, mor och dotter emellan. Söt sak. Wellwell.

Igår var alltså jag och David på relax igen. Lite mer folk den här gången, men det var mysigt ändå. Större delen av tiden hade vi ju faktiskt en pool för oss själva, så man ska väl inte klaga =)

Ikväll kommer det lite folk hit - Anna, Micke, Emmelie, Magnus, David, och så jag då förstås. Fast jag är ju redan här. Vi ska fira lite, och så är det väl lite inflyttningsaktigt med. Kul att kunna ta hem lite folk! Blir iaf tacos, och så har jag idag gjort ännu en smörgåstårta. Muuums. Fast får väl se hur mkt sånt man orkar efter tacos, hehe. Får lämna liiite rum. Blir säkert trevligt iaf!

Och för er som undrar hur det går för mig i lägenheteh - det går kanon! Har fått upp köksbord och kökslampa (den är dock inte inkopplad) och gardiner i vardagsrummet! Gardinerna matchar iofs inte, men det är iaf gardiner, och det känns som det viktigaste just nu. Ska skaffa andra gardiner senare =)





... Vad tycker ni om hålen i köksväggen under tavlorna? Eller fettfläckarna vid huvudänden av sängen? Rätt eländigt... fast jag trivs här ändå =)

Kommentarer
Postat av: emma

Roligt med bilder :) Inte världens snyggaste hål där kanske men hä funka ju ändå ;) Och sängen maskerar ju de där oundvikliga fettfläckarna rätt bra ;)

2007-09-02 @ 11:51:19
URL: http://twentysomething.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0