Lite news

Om det verkar tomt och tyst från mitt håll så är det för att jag nu är utan dator på riktigt. Fick tummen ur i måndags, och lämnade in min dator på SIBA. Tydligen så täcks reparationen av försäkringen (tänk vilken tur att jag tecknade försäkringen!!), och det ska ta max 15 arbetsdagar innan jag får tillbaka datorn. Fast jag räknar nog med att det tar lite längre, får jag den runt 15 dagar så känns det mest som en bonus. Det mest irriterande med att inte ha dator är ju att jag inte kan kolla in de nya avsnitten av Greys! Haha är jag tragisk or what? ;-) Närå, men jag blir lite lappsjuk utan dator, och sedan är det irriterande att inte kunna skriva rent skolgrejerna hemma. Det är ju sånt jag roar mig med på kvällarna när det inte är nåt på tv! (Visst låter jag seriös?) Närå, skämt åsido, men man blir ju lite beroende faktiskt. Och nu när hockeyn är igång med?! Jag har ingen live-rapportering.. :-/

Jaja, let's move on.

Vecka 44 åker troligtvis jag och min trucker upp till norrland! Exakt hur planeringen ser ut vet jag inte, men jag ska till Sundsvall och han ska även till Umeå någon/några dagar för att hälsa på polis-dennis :-) Kanske lite hockey, kanske lite hästar, kanske lite stark-saft, men definitivt familj och lite socialt umgänge :-) Förresten, vadå kanske lite hästar? DEFINITIVT DIANA! Det är allt jag har att säga. Saknar min darling!

Well well, kanske dags att dra sig ut till stallet snart. Vi ska vara färdiga med hästarna i ridhuset kl 13.30, alltså om en timme, men det brukar alltid finnas nånting att göra där ute..

Dagens feelgood - Jag GICK till skolan idag! Tog en timme, men det var riktigt skönt väder! Fast jag vet inte om jag kommer göra det fler gånger.. ;-)

Gonatt!

Kommentarer
Postat av: Dennissimo

Tjappåre!
Det kändes bara löjligt att gå runt som polis... ;)
Jasså, så ni ska uppåt när jag ska neråt.... det får ni allt ta och ändra på!!!
Jag åker hem den 1:a november, och är i jönköping hela den helgen till måndag, så det kan bli, men ändra ni ;)
Kul att du trivs i tenhult trots att det är en håla ;) det finns mycket att säga om tenhult... men du är ju å andra sidan inte uppvuxen där (va gla för det)
lycka till med hästarna! kör så det ryker!

2007-09-28 @ 19:56:23
URL: http://blogg.aftonbladet.se/16759

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0