Det var den fredagkvällen det...

Nu har jag slitit mig igenom renskrivningen av vårt grupparbete. Är fortfarande ganska övertygad om att vi kommer få göra om en hel del, jag tror nämligen inte att vår planering är realistisk. Men vad vet man, det kanske är väldigt realistiskt och jag har helt fel, och blir det så så får jag ju givetvis erkänna mig "besegrad". Men efter vad jag har sett på Vissmålen och andra ridskolor, så tror jag inte att det är realistiskt. Men som sagt.... Jag kan ju åtminstone göra relativt snygga dokument, så jag behöver ju inte skämmas över att lämna in det av den anledningen iaf. Hoho.

Imorn vet jag inte vad jag ska hitta på. Kanske åka upp till Vissmålen en sväng, skulle behöva prata med ordföranden. Annars kan man ju lägga tiden på... ptja, skolarbete eller bara arbete? Stor variation i mitt liv just nu.

Nu ska jag iaf sova. Får väl se när David rullar in, han har varit på East End och Huskvarna Stadshotell och hockeyfestat. Heja HV (tillfälligt) och godnatt.

Kommentarer
Postat av: Frisco

heja HV?!?! Ähhh...... Ge reh;)

2008-04-12 @ 20:47:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0