Internetdoft?

Just nu önskar jag att internet kunde förmedla dofter.
Ifall någon glömt det (hehe, mkt troligt) så hade mamma ett ljusparty när jag var hemma i Sundsvall senast. Helt fantastiska grejer. När jag åkte hem från Sundsvall glömde jag min fleecetröja, och häromdagen hämtade jag ut paketet som mamma skickat. Där i fanns min vara, bodybutter som luktar Hinoki Steam (vad nu det är för något). Åh HERREGUD så gott det luktar! Jag önskar att internet kunde förmedla dofter så ni fick känna.. Men jag är verkligen helt såld. Går bara omkring och luktar på den hela tiden. Smorde in mig efter duschen förut med, så jag kan gå och sniffa på armarna med. Hihi. Man blev ju så sjukt mjuk av den med! Gaaah! Synd att den kostar multum bara. Får snåla. Åh, jag skulle kunna missbruka den... Mmmm!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0