Bilder och lite annat smått och gott

Jaha, först och främst kanske jag ska berätta hur intervjun idag gick? Jaha mhm, jo men det gick nog rätt bra. De hade plockat fram ett schema och pekade "Ja det var väl ungefär så här vi tänkte att du skulle jobba". De frågade väl lite vad jag hade gjort innan men det var inte så mkt mer. De berättade mest om butiken, vilka som jobbade där och hur den drivs. Det lät helt enkelt som att intervjun gick rätt bra. Enda problemet var ju att jag pluggar och alltså inte kan jobba dagtid, de ville helst att jag skulle jobba 12.30-21 två dagar i veckan, och det går ju inte. Men de skulle iaf kolla över sina scheman, kolla om det var någon som hellre ville jobba dagar än kvällar, och så skulle de återkomma till veckan! Låter ju inte helt omöjligt, men man vet ju aldrig. Återkommer!

Lite bilder då, som jag lovat.



Storm
1. När det stormar i Tenhult så blåser soptunnorna iväg över gården
2+3. När det stormar i Tenhult så blir det strömavbrott, och då får man tända ljus! Mysigt, men tråååkigt med strömavbrott
4. När det stormar i Tenhult så blir hela rutan blöt och snöig




LIA-bilder
1. Ferry Tale, lilla "arabskrället" som jag var till hästtandläkaren med
2. Eros, stallets minsting som är född -03 och fortfarande är under utbildning. Har tömkört honom lite :-)
3. Nykomlingen Tristan, såå vacker!
4. Nykomlingen Daira, har fått extra högt stängsel eftersom hon är en hoppstjärna ;-)
5. Stallkatten Nala




Vissmålen
Lilla Blomman, så himla söt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0