Lämpligt

image813Dags för tandvärk igen. Det nya jobbet som 4H-gårdsassistent kunde inte kommit lämpligare. Jag lär väl iofs inte få nån lön förrän kanske slutet av feb-mars, men jag får väl stå ut så länge då ;-)

Skämt åsido, får jag riktig tandvärk som jag haft innan så får jag väl gå till tandis ändå. Fast jag hatar verkligen att gå till tandläkaren. Usch... Men det värker lixom i tandköttet typ. Och det kan inte vara visdomstanden som spökar (brukar vara det när jag har sån här typ av ont) för den är ju redan dragen. Lite wierd är det allt...



Fick för övrigt mitt omdöme från JFK idag med. Kändes vääääldigt seriöst. NOT. Omdömet skrevs av min handledare som jag alltså träffat mat 3-4 gånger. Eller skrevs och skrevs. Kryssade, är mer rätt ord. På bedömningsunderlaget som vi lämnade första dagen är det nämligen meningen att handledaren ska kryssa i det alternativ som passar bäst (typ: god förståelse, mycket god förståelse, ingen förståelse, osv) och sedan finns ett utrymme till höger för kommentarer.

Jag fick "Mycket god [xxx]" på alla punkter, och inga kommentarer. Missförstå mig rätt, hellre det än bottenbetyg, men det känns inte riktigt som att dom tagit det helt seriöst. Typ "Nu kryssar jag så här så blir både praktikanten och lärarna nöjda". Suck. Jaja, ska väl inte klaga. Kunde ju varit värre. Nu är ridskole-LIA:n över iaf, så nu har jag förskola och fritids kvar att se fram emot! Ska bli spännande iaf!

Nu ska jag glo på nån TV-serie tror jag, och sedan blir det bums i säng. Imorgon har jag mitt första riktiga arbetspass på Vissmålen, som avlönad personal :-) Veeery nice! :-D

Natti natti folks

Kommentarer
Postat av: Kamilla

Jag rekommenderar Corsodyl munskölj.

2008-02-09 @ 22:25:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0