Simning är farligt!

... Åtminstone om man är en liten mus och simmar i en vattenhink som står i ett gethus.



Denna lilla hittade jag imorse när jag skulle byta getternas vatten. Han var ganska död. Råttan jag såg i hönshuset var däremot inte så död... Usch.

Annars har det gått bra på min första "riktiga" stalldag. Känns som jag sagt det ett par gånger, men idag var jag faktiskt helt själv. Om man inte räknar med praktikanten då. Men jag menade att jag var utan handledare.Hur som helst, det gick bra. Resan till Skara med Regina gick oxå bra. Hon blev helt friskförklarad och ska nu sättas igång. Hon kommer förhoppningsvis kunna sättas in i verksamheten om ca 1,5-2 månader. Goodie!

Imorn börjar jag kl 8. Praktikanten kommer vara där då med. Hum hum. Men det går nog bra. Sova vore skönt nu... Men ska skriva ett kort inlägg till :-P

Kommentarer
Postat av: emma

Stackarn :S

2008-02-19 @ 11:10:15
URL: http://twentysomething.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0