Apropå polisserier

Ja jag vet, det är alldeles för sent för att vara vaken. Jag har bara en liten sak att säga.

Har tänkt på en sak som är typisk för poliser i polisserier. När de är ute efter en misstänkt, de ser henne/honom på avstånd och då skriker de "Stop, Police!" eller nåt liknande. Undra på att deras misstänkta börjar springa. Är det inte smartare att promera fram till den misstänkte och typ viska i örat eller nåt. Jag vet inte. Jag är inte polis. Får väl fråga Dennis hur man gör, när han är klar med sin utbildnig.

Jepp jepp. Nu ska jag hoppa ner i sängen igen och fortsätta glo på TV tills jag somnar. Imorn bitti är det dags för tvätt... :-S Fast jag har inte såå mkt tvätt så det räcker nog om jag kliver upp kl 9, tvätttiden börjar kl 7 annars. Men om nån tar min tvätttid, då j****r åker den på stryk.

Godnatt people

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0