Grattis på årsdagen

Erika + Jönköping = Sant!

Eller nåt sånt där. För årsdag är det. Den 13 januari 2006 satte jag mina fötter och allt mitt bagage (som gick att bära) på Jönköpings mark. Mycket har hänt sedan dess. Good and bad stuff, förstås. Livet är sådant, det går upp  och det går ner. Som en berg- och dalbana, ungefär. Mest bra saker, dock. Jag har träffat David, jag mår mycket bättre nu, och jag går i skolan "på riktigt". En och annan "vän" har försvunnit längs vägen, men det enbart är deras förlust. Anser iaf jag.

Nu är snart detta dygnet slut. David sover, han börjar jobba kl 2 inatt. Jag sover inte, jag börjar kl 13 imorn mitt på dan. Ska dock strax lägga mig så jag får sova lite med honom iaf. Mysa lite.

730 dagar i Småland alltså, minus de dagar jag varit i Sundsvall på besök. Inte illa pinkat.
Godnatt småland, och resten av Sverige.

Kommentarer
Postat av: Mor

Jajamen, grattis på dig! Starkt jobbat!!

2008-01-14 @ 15:34:07
Postat av: joanna

shit vad tiden går fort

2008-01-15 @ 18:18:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0