Rest in peace, Heath

Lyssnade på radio imorse medans vi gjorde stallet. De berättade att skådespelaren Heath Ledger hade hittats död i sin lägenhet på Manhattan. Hans familj i australien hade sagt att det var en tragisk olycka - polisen i NY hade uppgivit att han troligtvis dött av en överdos. Tragiskt - Ja. Olycka? På sätt och vis. Man vill väl sällan ta en överdos med flit, men knarkar man så...

Nä, hur som helst. Känns trist att han är död. Tyckte han var en bra skådis. Verkar som de flesta förknippar honom med Brokeback Mountain, men den har jag inte sett. Jag tänker först på "10 things I hate about you" och sedan på "Brothers Grimm". Älskar båda dom filmerna.

Känns ändå overkligt att han är död. Det är lite lustigt när kända personer dör, det är som att en avlägsen (väldigt avlägsen) bekant dött. Fast inte riktigt förstås. Hur som helst så tror jag att jag ska somna till Brothers Grimm ikväll. Nu ska jag dock sova middag. Trött som tusan idag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0