I'm just crazy about it!

Sitter och kollar på So you think you can dance, säsong fyra som just nu sänds i USA. Herregud sådana fantastiska dansare! Jag blir verkligen helt stum. Det senaste avsnittet nu så var det inte ett endaste uppträdande som jag tyckte var "dåligt". Jag har dessutom bytt favoriter, de jag ogillade från början (av diverse anledningar) tycker jag just nu är helt fantastiska, och det gäller framförallt Gev och Mark. Jeeeeez vilka karlar. Kolla själva på dem och två andra favoriter....:

Mark och Chelsea:


Courtney och Gev:



Kherington och Twitch:



Katee och Joshua:


Gaaah, I'm loving it! Detta är den bästa "talang-såpan" som finns. Bort med Idol och Talang (sorry syrran) och Fame Factory, Let's dance, Top Model, Project Runway eller allt vad det nu heter. So you think you can dance slår alla dessa med hästlängder! Sjuka människor, hör gör ni för att få kroppen att röra sig på detta vis?!
Hands down för So you think you can dance.

Kommentarer
Postat av: Joanna

det sjuka är ju att de får det att se så lätt ut!

jag gillade det sista paret

2008-07-02 @ 18:01:45
Postat av: Emma

Grymt är det. En annan skulle stappla runt på stela ben. Undra om storfiskardansen går hem där? ;)

2008-07-03 @ 11:41:53
URL: http://twentysomething.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0