Inte sååå långt kvar!

Jo, jag får faktiskt norrländskt besök idag! Mamma och Leif kommer hit! Fast sen när de dyker upp är en helt annan fråga. De åkte vid 10:30 och senast jag hörde ifrån dem så var de i Avesta... Och det var väl en halvtimme sedan eller nåt. De gjorde visst ett längre stopp hos Leifs bror, så jag får väl se när de dyker upp här nere. Enligt Eniro ska det ta 4 timmar från Avesta till Jönköping, fast jag tror nog att vi får lägga till åtminstone en timme på den beräkningen. Men de borde vara här senast 22 iaf. Den som lever får se.

Fram till den norrländska ankomsten så ska jag duscha, laga mat och... öh, ja det är väl det enda jag har "planerat". Som tur är så har jag väl 2-3 filmer jag kan se, och jag har ju alla gamla Greys-avsnitt liggande här nånstans om inte filmerna skulle duga.

Jo, jag håller ju på att lyssna igenom all min musik. Så det har jag ju oxå att göra. Rensa lite. Just nu har jag ungefär 191 timmar musik. Idag kom jag fram till bokstaven E. Jaja, så kan det gå.

Music maestro!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0