Möblerat om!

Idag kastade jag ut David från lägenheten (dock senare än vad jag hade tänkt... han var lite seg i starten, hehe) för att få lite ensamtid. Det är bra att ha ibland när man är frustrerad... Den här gången använde jag min frustration till att möblera om lite i Davids lägenhet. Vardagsrummet har blivit nåt slags sovrum och sovhörnan har blivit TV-hörna. Får väl se om det funkar, än så länge tycker jag inte det verkar så knasigt. Ovant dock. Katterna verkar gilla det iaf! Är iofs inte helt klar än eftersom Davids egen säng (i vardagsrummet står hans brors två 80-sängar, ska bli skönt att sova i en säng med gott om plats!) just nu står i köket.. Hehe. Bra placering på en säng? Orkar helt enkelt inte dra upp den på vinden helt själv. Så stark är jag inte.. =/



Har för övrigt redan duschat typ 3 gånger idag. Sjuuukt svettigt att släpa möbler, att det dessutom är rena rama tropiska hettan här nere. Ikväll blir det nog rätt lugnt skulle jag tro, kanske kolla på nån film eller åka och ta ett kvällsdopp. Får se vad vi orkar med.

Kommentarer
Postat av: Mor

Alltid bra att testa. Huvudsaken chefen får ha kvar sin tunnel...!

2008-07-26 @ 09:23:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0