Nu är besökarna borta

Häromveckan var mamma och Leif här, den här veckan har vi haft norrländskt besök igen. Joanna och Mange har varit här. Helt sjukt kul har det varit! Vi har varit i Gränna, på Visingsö, vi har ridit, varit på Gröna Lund och på High Chaparall. Vi har dessutom hunnit med att spela hur mkt GuitarHero som helst :-P Jag är grym och satte 94% på en låt på hard :-P Kaxig? Neee! Hihi.

Bilder från veckan som gått:


1. Remmalag på Visingsö. Ska man jobba med det nästa sommar kanske? Jag får om jag vill
2. Mange flyger
3. David flyger


1. Grabbarna grus
2. Grabbarna bus
3. Gänget :-)


1. David sköter om Filur
2. Jag har hämtat Filur och Joanna hämtade Regina
3. David fick rida lite med :-)


1. David, Joanna och Mange åkte FlumeRide
2. Ovanstående åkte även Kållerado


1. Sötskitarna :-)
2. Show med bröderna Dalton och Lucky Luke :-) Skitroliga
3. Westershowen är grym. Brödernas slagsmål är oslagbara!
4. Aldrig i livet att jag skulle försöka hoppa från 12m...

Kommentarer
Postat av: Anisch

Tjena tjejen.

Du jag vill inte vara petig, men är det inte Liseberg ni varit på? =) Hoppas allt är bra med dig annars.



//A

2008-08-27 @ 00:57:30
URL: http://heavenineedahug.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0