Jag är i koma

Herregud, vem kunde ana att barn kunde trötta ut en på detta viset? Jag är heeelt utmattad. Seriöst, vart får barn all energi ifrån? Visst, vi matar dom typ hela tiden, men däremellan springer dom runt som några jäkla duracellkaniner, det tar aldrig slut! Jag tackar gudarna för våra hjälpledare Jessica och John, hade det inte varit för dem så hade jag och Lollo varit utbrända för länge sedan.

Just nu sitter jag och spanar ut genom fönstret för att hålla lite koll på om killarna ska smita ut genom fönstret inatt igen. Fast samtidigt känns det lite skit samma. Dom får skylla sig själva om dom är trötta imorn. Och apropå det så ska jag väl sova nu, jag ska ju faktiskt upp om ca 7 timmar... Zzzzzz

Kommentarer
Postat av: Mor

Welcome to working life baby! Vi har patienter som kan hålla oss igång också vet du... Fast visst är det ett roligt jobb va? Kram

2008-06-27 @ 11:10:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0