Men det låter ju lite lustigt

Facebook på svenska, det är ju lite småkul. Istället för "You've been poked" så står det "Du har blivit puffad". Puffad? Låter småkul. Jag skulle väl snarare översatt det till ngt liknande "Du har blivit petad på".

Har hört talas om folk som "bor" på jobbet. Jag gör det på riktigt. Har bott på Vissmålen sedan i måndags, går riktigt bra. Igår och inatt har jag dessutom ca 10 tonåringar som kutar omkring här, men jag överlever. Jag har fått låna Davids trådlösa internet så jag kan ju smita undan inne på mitt rum :-)

Imorn är sista dagen på sommarens första ridläger. Äntligen...Nejdå, finns en hel del härliga ungar, men det finns ju förstås de som veeeerkligen går en på nerverna med..... Måste hitta ett sätt att lugna mina nerver inför kommande vecka, för då vet jag att det kommer ännu ett sånt där barn som jag veeeerkligen har svårt för. Men, det är bara att bita ihop. Får man betalt för att rida så ska man väl bara le och ta emot. Så det ska jag försöka göra. Till veckan. Nu ska jag sova.

Saknar Sundsvall, familj och vänner. Varför kan inte alla bara flytta ner till Småland? Vore det allra bästa ;-)

Kommentarer
Postat av: joanna

är det inte lättare att flytta på dig och david ;)

2008-06-19 @ 08:00:39
Postat av: Mor

You've got a point Joanna! Men vi ska väl försöka ses nåt i sommar i alla fall, bara midsommar är över o det lugnar sig lite ska vi fundera! Kram

2008-06-19 @ 17:42:22
Postat av: Emma

Hehe ja... vadå "puffad på".. låter ju epa ;)

2008-06-19 @ 19:32:41
URL: http://twentysomething.webblogg.se/
Postat av: Anna

Hej.

Så ni får en instruktörsförsdjupning på utbildningen?? Lite synd att vi inte fick den som gick första året :(



/Anna Brunnegård/ Huluäng 1B

2008-06-20 @ 17:41:57
URL: http://annab1984.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0