Jag hade tänkt blogga...

Först: Ursäkta att vissa bokstäver sakas. Mammas tagetbord är asjobbigt, och ag orkar bara inte slå på tangenterna för att de ska funka. Det verkar vara framförallt N och J som krånglar, ibland funkar det, ibland inte. N verkar u iaf ha kommit tillbaka nu... Alltid nåt.

a, ag hade alltså tänkt blogga, men lusten försvann när tangenterna glappade. Nu verkar som sagt N funka igen, så då kan jag ju ... Men vänta lite, nu funkar ju J med! Fantastiskt!

Nu har jag iaf nytt boende. Bor hos mor och Leif nu. Riktigt skönt att sova i bäddsoffa istället för att knyckla ihop sig på en soffa. Tack syster för boendet ändå, kul att träffa dig lite iaf.

Partaet i lördags var riktigt kul, även fast pizzan var kall och schlagern var sisådär :-) Men riktigt kul att träffa damerna igen iaf :-)

På onsdag kommer David upp! LÄNGTAR! Men nu ska ag bege mig iväg till Laggarberg, fritids väntar. Men nu är det u sportlov här uppe, så det är nog inte så många barn. Rätt skönt. ;-)


Kommentarer
Postat av: Emma

När kommer det sundsvallsbilder? ;)

2008-03-04 @ 14:02:25
URL: http://twentysomething.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0