Mina tre favoritkillar

Mina tre favoritgrabbar ligger och slöar i soffan! Myyys!

image863

David har redan gått och lagt sig. Jag ska lägga mig snart jag med, men jag råkade fastna i nån halvkass men småkul film på TV. Nåja, det blir säng snart.

Skönt att vara tillbaka i Jönköping iaf. Fast Sundsvall var kanon med, kul att träffa alla! Men Jönköping är bra med. Trivs bra här. Har ju förresten börjat min sista LIA nu med, är på SMUlans förskola i Kaxholmen. Det är såååå kul! I'm loving it :-) Men nu blir det sova. Natti natti

Kommentarer
Postat av: Mor

Myysigt!! Har inte glömt din tröja förresten, men är borta varje kväll den här veckan, typ... Den kommer! Kram

2008-03-12 @ 11:21:08
Postat av: Emma

Katterna var glada att få sällskap verkade det som iaf :D

Ang GH: Jag kan inte exakt siffra, men 230.000 nånting vart det när jag provade :) hade 500 hits som bäst!

2008-03-12 @ 19:53:38
URL: http://twentysomething.webblogg.se
Postat av: Magnus

Tja!! jo ska blogga mer, blir svårt när man e borta veckovis :) hälsa david att ja plinga han imöra, såg han har ringt idag. hej svejs

2008-03-13 @ 23:36:03
URL: http://mangewalle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0