Trött, tjurig och less.

Mitt och Lollos rapport-arbete om Howard Gardner går inte alls bra. Allt känns krånligt och omständigt, och nästan alla information är på engelska. Sjukt tröttsamt. Just nu vill jag bara gå och lägga mig och sova resten av dan. Men det går ju ändå inte för jag ska ju jobba sen mellan 17-19. Visserligen kul, men just nu känner jag verkligen inte för det. Imorn förmiddag ska jag jobba igen, då drar vi igång skötarsystemet på Vissmålen. Ska oxå bli kul, egentligen, men det är samma sak där, just nu känner jag inte för det. Men det hinner ju ändras som tur är.

Kapten ligger här och snarkar. Jag vill oxå. Jag känner mig ungefär som någon av barnen på förskolan som blir trött och tjurig såhär mitt på dan. Kanske lika bra att ta en frukt och sova middag nån timme. Kanske kommer humöret och orken tillbaka då? Hoppas det. Så här kan man ju inte gå omkring.

Bah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0