Det känns ju rätt fånigt...

Det har ju hänt fler än en gång att jag stör mig på folket som bor i Davids hus. Nu är det ju visserligen David som bor här, men ändå. Ett av mina större störningsmoment är de otroligt kassa ytterdörrarna här. Ostabila, och säkert inte alls speciellt svåra att bryta sig in igenom om man skulle vilja. Om jag hade haft något att säga till om så hade jag hellre prioriterat dörrarna än parkeringen de byggde på nersidan. Men som sagt, det är inte upp till mig.

image883Hur som helst. Nu har någon av de som bor här (efter gemensamma diskussioner, som jag fattat det) satt upp sådana här gula klistermärken på dörrarna. Varför? Jo, det går tydligen väldigt många "skumma figurer" förbi här ute på gatan. Men herregud, BYT DÖRRAR! Snåla jä*lar... Sätta upp klistermärken... Suck. Jag tror faktiskt inte att den klisterlappen skrämmer bort någon... Fast vad vet jag. Oavsett vilket så tycker jag det är en rätt kass idé. Klistermärke.. *skakar på huvudet*

Har suttit och läst gamla dagböcker på Lunarstorm ikväll. Jeez. Mkt som hänt sedan år 2000. Både bra och dåligt.. Just nu har jag fortfarande ångest för alla skolarbeten som inte är klara. Fattar inte hur jag ska hinna med allt, jag håller på att bli knäpp.

Jaha, nu då? Ska man sova en timme tills david ringer och vill bli hämtad, eller ska jag hålla mig vaken? Eller ska jag åka upp till Arla och lägga mig i bilen? Njä, det blir nog kallt. Fast det hade varit skönt ändå på sätt och vis. Om det inte hade varit kallt alltså.

Hmm.. längtar efter att sova nu. kanske borde sova den här korta timmen ändå...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0