Jag missade slutet!

För det första, om man ligger i soffan med täcke över sig, då får man ju kallt räkna med att man kommer somna efter ett tag. Jag hade med det i huvudet när jag la mig, men jag var ju inte så himla trött, och filmen var ju bra. Jag har tänkt se den ganska länge; Ladder 49, så det var ju rätt trevligt att den gick på TV igår. Jag låg och kollade, och den var ju bra! Spännande!

Men sen sket det sig. Det kom en reklampaus, det sa poff, och jag sov. Jag vaknade en stund senare, mitt i en reklampaus och jag antog att det var samma reklampaus. Det var det inte! Jag missade slutet! Jag fick inte reda på hur det gick för honom, och jag vill ju veta! Men ni som sett den får inte berätta hur den slutar, jag ska se klart den någon gång, UTAN reklam. För den var faktiskt bra!

Nåja. Nu ska jag ta och äta nånting. Skola om ca en timme, vi ska upp till Vissmålen och tömköra lite. Kul!

Kommentarer
Postat av: Emma

Har du sett veckans DH! :O

2008-05-20 @ 16:09:43
URL: http://twentysomething.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0