Jag är dålig på att blogga

Jag saknar den tiden då jag var sjukt aktiv med bloggandet, det var roligt! Nu är jag iofs desto mer aktiv på bilddagboken (fjortis eller?), det är väldigt smidigt att lägga upp bilder där, och jag tycker det är himla kul med bilder.

Dressyrtävlingen igår gick väl rätt bra får jag tycka. Förklassen var toppen, vi höll schemat SJUKT bra faktiskt, alla var väldigt imponerade! Lagklassen däremot... Va faaaan. Vi tyckte att domarna var sega i Isaberg när varje lag tog ca 20 minuter, men detta slog alla rekord. Jag ljuger inte om jag säger att varje lag tog MINST 30 minuter, säkert upp emot 40. Christoffer räknade ut att domarna tog ca 1,5 lag PER TIMME. Fucked up.

Resultaten var väl blandade iaf, i förklassen för kat C så kom Linda Diaz 2:a! Myycket bra. I lagklassen gick det väl lite sådär, laget kom näst sist (vilket iofs var bättre än vad jag trodde.... hm) men Hanna Larsson vann individuellt i kat D, så det var ju sjukt bra :-) Om två veckor är det final i värnamo, och jag kommer att missa den :-( ULK-en är iofs oxå sjukt kul, men hade verkligen varit kul att se finalen. Jaja, Magda får ta laget, får hoppas det går bra.

Nu ska jag flytta ut en massa musik till mitt nyinköpta USB-minne. Ska bränna skivor när jag kommer till Sundsvall, min fantastiska brännare har ju pajat =/ Och jag måste ju ha musik till min lilla bil =) Gaah, jag vill åka till Sundsvall nuuuu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0