En gång som blev till två

Blogga två dagar i rad? Det var väl en sisådär hundra år sedan det hände senast...

Idag har jag iaf åkt till skolan helt i onödan. Trodde vi skulle ha pedagogikredovisning idag, men icke! Läraren kom inte... Kuuul att betala buss till och från skolan (28 spänn enkel resa) för att ha ingenting. Värdelöst.

Väl i huskvarna så tog jag vägen förbi OKQ8. De har så sjuuukt goda baguetter där, de har ett samarbete med Mackeriet i Jönköping (tror de heter så iaf). Köpte en kyckling-curry-baguett som jag smaskade på på vägen hem. Nu sitter jag och glor på ett gammalt avsnitt av OTH på tv, alltid bra att ha ngt att roa sig med.

Mmm nej nu tog motivationen slut för denna gången. Får la se när jag återkommer.. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0