Det är egentligen ganska konstigt

Jag sitter och bläddrar bland folks bloggar. Det var länge sedan jag bloggade aktivt nu, jag saknar det emellanåt. Det har jag iofs skrivit innan. Men det är inte så mkt för andras skull som jag vill blogga, det är framförallt för min egen skull. Jag tycker att det är rätt trevligt att sitta och läsa mina egna gamla inlägg.

Just nu sitter jag på tåget på väg mot stockholm. Det här med bärbart bredband är rätt trevligt :-) SJ har ju iofs så man kan köpa trådlöst under en viss del av resan eller hela resan med, men för det första är det relativt skitdyrt och för det andra så funkar inte riktigt mitt nätverkskort så jag kan inte fånga upp signalerna. Och då är det ju rätt meningslöst. Mkt bättre då med mitt lilla 3-modem som jag bara stoppar in i datorn och sedan kör jag på.

Vi får la se hur detta går. Jag åker baklänges. Och sitter och skriver. Hahaha. Risken är ju rätt stor att man blir illamående eller nåt annat trevligt, men än så länge går det ganska bra. Det blir säkert ännu bättre sen när det blir ljust ute så man kan titta ut lite mer. Tittar man ut nu så ser man lixom bara mörker, och något enstaka gatuljus. Men så är ju klockan inte ens 7 än. Hoho, var väl hundra år sedan jag var vaken innan 7. Tåget gick iväg kl 06:10, så jag har faktiskt varit vaken ett tag. Jag klev upp kl 04.

Nu ska jag glo på nåt spännande (?), det är ingen online på msn som kan underhålla mig.. :-( Stackars mig. Kanske blir bättre framåt dan? Fast alla jobbar väl eller är i skolan. Elände.. =)

Kommentarer
Postat av: Therese

Du är utmanad se min blogg! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0