I won't say it's over

Jag skulle vilja blogga aktivt här. Men just nu håller jag mig till ett annat ställe, av olika anledningar. Är iofs inte speciellt aktiv där heller, men ändå.

Nåja.

Jobbet går bra! Imorgon är sista dagen på utbildningen och det känns faktiskt rätt bra. Tror detta kommer gå bra. Känner mig peppad att sälja, börjar få bra koll på systemen (peppar peppar) och nu är det väl mest produkterna, eller ja, kostnaderna och kampanjer, som ska nötas in. Imorn börjar vi ta samtal helt själva, utan medlyssnare. Spännande.

Well well. Vi har "fri tid" i ca fem minuter till, sedan ska det visst bli nån typ av tävling. Jag har väl ingen tävlingsnerv i hela min kropp förrän jag känner att det är en tävling där jag är konkurrenskraftig. Annars känns det som skit samma. Så vi får väl se i vilken kategori detta hamnar.

Men så ja, ni som kollar in här och undrar om jag har slutat blogga, det har jag inte. Även om det händer väldigt sällan här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0