Det var den helgen det.

Kan livet bli mer berg-och-dalbana?

Har väl varit mer eller mindre frustrerad sen fredag förmiddag. Fast idag var lågvattenmärket. Men jaja, det har väl lugnat sig nu. I övrigt har väl helgen varit rätt bra. Igårkväll var helt klart höjdpunkten iaf när jag och Joanna firade våra 25-årsdagar. Bättre sent än aldrig? =) Underbart kul var det iaf, vi snaskade på popcorn och några nacho-aktiga chips (goda), dippade grönsaker, drack drycker efter önskemål och spelade spel. Det blev både monopol (Madde vann! Skamligt att jag inte kunde vinna som jag brukar göra), Uno och lite guitarhero =) Jag fick iaf ett presentkort på IKEA, med väldigt oväntad valör, men otroligt uppskattat! Herregud vilka generösa vänner jag har :)) Av mig fick Joanna en "fylla-i-bok", Till min vän, som jag fyllt i med minnen och sånt om henne och oss. Tror att den var uppskattad :)

Idag har jag varit en sväng på IKEA för att rensa tankarna. Gick omkrng där med musik i lurarna och funderade på vad jag ville ha. Hittade rätt mkt, men jag köpte bara en hylla till badrummet som jag suktat efter hyfsat länge. Är mycket nöjd, nu slipper jag bygga berg med grejer på handfatet. Succé!

Imorn ska jag fortsätta bråka med ams, csn och soc. Dags att ta i med hårdhandskarna, för detta går ju inget vidare bra... Wish me luck.

Kommentarer
Postat av: Mor

Ser fint ut med hylla:)

2009-09-14 @ 10:06:54
Postat av: Emma

inte så dumt :) behöver också nån hylla i badrummet... har allt ovanpå badrumsskåpet nu

2009-09-14 @ 17:39:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0