Fredagen den 13:e

Details! Be ware! :P

Vaknade vid fyratiden imorse med ett helt igengeggat öga. Det var som klister och gick knappt att öppna. Det gav uttrycket evil eye en ny innebörd, åtminstone för min egen del. Tvättade rent och somnade om. Vaknade nån timme senare, samma procedur igen. Morr. Tredje gången gillt ett tag senare, men efter det har det åtminstone inte geggat igen på samma sätt. Är dock rött och eländigt och kliar som ett elände.

Jag känner mig så där lagomt lycklig... Suck!



Annars knallar väl livet på som det brukar göra. Blev ju sjuk, men hostan börjar ge med sig lite faktiskt. Men istället kom ögat då förstås.

A tittade förbi en sväng igår innan han skulle jobba, och kastade ett öga på fantastiska lilla Hjanne. Och visst var det en drivknut som var problemet. Tydligen en som varit ett problem rätt länge med. Surt. Men men , det är väl sånt man får ta. Mamma kom förbi lite senare och lämnade sin bil med, så att jag slipper vara utan. Älska mamma <3 En kort sväng till S fick avsluta dagen. Att natten sen blev som den blev, ja det är ju inte så mkt att orda om.

Idag har jag inte gjort många knop. Häckat lite vid datorn, ojat mig över ögat, och sen kom S förbi en sväng med. Han ska åka iväg med några vänner över helgen och fiska och öla, sådär som karlar gör.. :P Så honom får man väl se tidigast söndag/måndag nu då. Men jag tror nog vi överlever det med, jag var ju trots allt i jönköping längre än så, och så är det ju tänkt att jag ska jobba i helgen med om jag är människa till det.



För övrigt så är det Fredagen den 13:e idag, så då måste man ju passa på att fråga;

Vad har du råkat ut för idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0