Nja, näe, det händer ju inte så mkt

Och egentligen skulle den här rubriken kunna passa in på så himla många olika delar i mitt liv. Men för att bara nämna några;

- Halsen. Jag hostar så fort jag försöker prata nån längre mening, skitirriterade
- Jobbet. Även idag har jag fått sitta med icke-talande arbete (igår KS-mail, idag KS-mail, Kundbrev, samt returpost). Problemet är bara att det fanns inga kundbrev i kön, returposten är avklarad sen ett tag tillbaka och KS-mailen kommer in med ungefär 20 minuters mellanrum och klaras av på max 3-4 minuter. Drygt, vid min ära.
- Humhum 1. Jag söker och söker men ingenting dyker upp.
- Humhum 2. Jag vet inte. Ibland känns det som att "ingenting händer" vore ett steg framåt?
- Humhum 3. Jag borde ta itu med det. Det är bara jag själv som drabbas om det fortsätter så här (ja, möjligtvis att S drabbas by ascociation och det är ju oxå dumt)


Hoppla, nu hände det visst nåt.
En kollega kom springandes längs korridoren, för att kasta sig mot en låst toalettdörr. Underhållning på hög nivå eller bara skitkul?? :p

Nånting som däremot är rätt kul är att jag har ett snitt på ca 15 besökare per dag på bloggen, och desto fler sidvisningar. Man blir ju givetvis rätt nyfiken på vilka som besöker, om det är ungefär samma varje dag eller om det är olika från gång till gång. Förstår ju såklart att det beror på att jag kopplat bloggen till Facebook, men vad gör det då egentligen? Det är kul med läsare... Även om det jag skriver mest bara är blaha-blaha... :)

Nej, men är det alltså tänkt att jag ska sitta här i två timmar till och rulla rummarna då? Upphetsande. Eller nä, inte så speciellt. Jag vill åka hem, jag vill åka till Pinnen, jag vill åka till S.

Nu Nu NU!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag är en av läsarna =)))

2010-08-17 @ 16:16:18
URL: http://blondeieeeee.blogg.se/
Postat av: Emma

Jag me! men det visste du väl iaf :)

2010-08-17 @ 16:47:55
URL: http://emmasform.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0