Thomas Bodström gick från ja till nej på en grisblink

Nu tänker jag inte lägga någon som helst politisk värdering i det här, eftersom jag inte heller har någon ambition att informera om vart jag själv står (åtminstone inte här och nu), men känns inte det här rätt korkat?

Om man;

1) ...Inte har gjort NÅGOT fel alls, eller tar någon slags receptbelagt medicin som kan förklara eventuella utslag, då spelar det väl ingen roll att bli testad?
2) ...vet med sig att man tagit något medel som KAN ge utslag i ett drogtest, varför då tacka ja för det första?

Jag kan förstå att man inte vill gå med på ett drogtest inför hela svenska folket, men det ser otroligt skevt ut att först gå med på det utan vidare konstigheter, för att sedan göra en total kovändning så snart man får reda på vad testet kan ge utslag på.

Nej, det var säkert inte därför han backade, det kan vara precis vilken anledning som helst.

Men håll med om att det ser riktigt illa ut?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0