Ändrad utmaning

Jag har bytt ut några av ämnena i den kära utmaningen som jag håller på med. Dels för att någon av dem var en ren upprepning av en tidigare (vad man har på sig en viss dag) och någon bara för att den kändes så tråkig. De nya ämnena är stulna från Lady Dahmer's blogg.

De ubytta ämnena har jag markerat med en *


Dag 01 - Presentera mig själv
Dag 02 - Min första kärlek
Dag 03 - Mina föräldrar
Dag 04 - Det här åt jag idag
Dag 05 - Vad är kärlek?
Dag 06 - Min dag
Dag 07 - Min bästa vän
Dag 08 - Ett ögonblick
Dag 09 - Min tro
Dag 10 - Det här hade jag på mig idag (Behöver väl inte länka till detta inlägg eller??)
Dag 11 - Mina syskon
Dag 12 - I min handväska
Dag 13 - Den här veckan
*Dag 14 - 10 saker du inte vet om mig
Dag 15 - Mina drömmar
Dag 16 - Min första kyss
Dag 17 - Mitt favoritminne
*Dag 18 - 10 dödssynder
Dag 19 - Detta ångrar jag
*Dag 20 - Favoritsaker
*Dag 21 - Det här är jag bra på
Dag 22 - Det här upprör mig
Dag 23 - Det här får mig att må bättre
Dag 24 - Det här får mig att gråta
Dag 25 - En första
Dag 26 - Mina rädslor
*Dag 27 - Mina dåliga sidor
Dag 28 - Det här saknar jag
*Dag 29 - Bloggfavoriter
Dag 30 - Ett sista ögonblick

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0