Big Brother 2011

Döm mig eller döm mig inte, men jag HOPPAS verkligen att nya kanalen TV11 kommer ingå i vårt utbud... För jag vill se Big Brother 2011! Jag är en sån där tragisk människa som finner nöje i det programmet. Eller ja, jag har gjort det förr iaf. Man vet ju aldrig vad man kommer tycka om en kommande säsong. Men om jag får kanalen så lär jag med största sannolikhet följa det så gott jag kan iaf (sen hur bra det egentligen kommer gå när man jobbar som jag vet jag inte). Jag kommer försöka iaf. Och vi borde få kanalen eftersom vi har TV400 nu (det är alltså den som kommer byta kanalnamn och "format" om ungefär en månad). Ge mig Big Brother NU!

Jag menar, det kan ju inte vara sämre än Modo Hockeys säsong hittills åtminstone... SUCK.

Kommentarer
Postat av: Kamilla

Var det inte TV4 som skulle göra BB? Hur nu de ska kunna göra en serie som går ut på att tanka folk fulla med alkohol för att ha något att visa...

2010-12-15 @ 20:12:33
Postat av: Erika

Nja, det är TV400 som ska sända den, men TV400 kommer i början på nästa år byta namn (och delvis innehåll) och bli TV11 istället :)

2010-12-15 @ 21:33:36
URL: http://aliva.blogg.se/
Postat av: Petra

Haha kolla detta inlägg om Big Brother Gurkan



http://www.finest.se/userBlog/entry.php?uid=40101&beid=1618612


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0