Dag 22 - Det här upprör mig

Jag hade tänkt skriva detta igår. Men det mesta av det jag vill skriva, det kan jag helt enkelt inte skriva i en officiell blogg. Jag har tänkt göra en lite tillfällig "vid-sidan-av-blogg" där jag ska skriva av mig om detta "känsliga" ämne, men den kommer att bli lösenordsskyddad. Den som känner sig nyfiken får be om lösenord helt enkelt.

Och som ett sidospår så upprör det mig att man inte får skriva om vad man vill bara för att man är rädd att "storebror" ser en. Men men, sånt är livet.

Jag återkommer.

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag är ju väldigt nyfiken av mig....=)

2010-12-21 @ 07:10:49
URL: http://salibe.blogg.se/
Postat av: Joanna

jag vill gärna läsa det inlägget

2010-12-21 @ 09:31:17
Postat av: Eva Jonsson

Som du vet så tillhör jag de nyfikna och gillar också att stå på barrikaderna och protestera mot det som är fel i samhället. Så skicka lösenord tack! Kram Eva

2010-12-21 @ 09:34:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0