Dag 24 - Det här får mig att gråta

Well, faktum är att jag har rätt lätt för att gråta. Det tror jag de flesta vet iofs. Däremot så är det inte så ofta jag gråter för att jag är ledsen. Jag gråter när det blir för mkt känslor, sedan spelar det ingen roll om det är lyckliga känslor, eller nedstämda känslor, jag gråter ändå.

Framförallt så gråter jag när jag blir arg. Stressad med. Men jag vet att det är lätt att förväxla arga och stressade jag med det ledsna jag, och det kan störa mig. Jag förstår att det är svårt för andra att veta skillnad, men JAG vet skillnad, och jag önskar jag kunde visa skillnaden för andra med. Jag blir sällan arg, så jag vet inte riktigt hur jag ska ge uttryck för det, och då blir det istället att jag gråter. Puckat. Men sån är jag. Knepig. Och "grinig".

Ja just det. När jag är trött har jag oxå vansinnigt lätt för att gråta. Det räcker väl ungefär med att man tittar på mig på fel sätt så inbillar jag mig att jag är hatad, och då brister det.

Självklart finns det fler saker som får mig att gråta, men börjar jag skriva om sånt då kommer jag sitta här och böla innan inlägget är slut, och det orkar jag inte. Jag är redan trött och om någon kommer ihåg stycken ovanför så kan ni ju lista hur hur lång tid det tar innan syndafloden kommer igång.




Nåja. Tiden går och utmaningen börjar faktiskt lida mot sitt slut. Det kommer nog kännas lite tomt när jag väl är klar, men då får ni nöja er med att läsa om min tråkiga vardag istället.. ;) Insåg idag hur lite "vardagsbloggande" det blivit, men verkar inte som att nån klagar så det är väl bra (???) det då.. :)

Hur som helst, här kommer en sammanfattning av utmaningen so far, om det är så att ni missat nån del.

Dag 01 - Presentera mig själv
Dag 02 - Min första kärlek
Dag 03 - Mina föräldrar
Dag 04 - Det här åt jag idag
Dag 05 - Vad är kärlek?
Dag 06 - Min dag
Dag 07 - Min bästa vän
Dag 08 - Ett ögonblick
Dag 09 - Min tro
Dag 10 - Det här hade jag på mig idag
Dag 11 - Mina syskon
Dag 12 - I min handväska
Dag 13 - Den här veckan
Dag 14 - 10 saker du inte vet om mig
Dag 15 - Mina drömmar
Dag 16 - Min första kyss
Dag 17 - Mitt favoritminne
Dag 18 - 10 dödssynder
Dag 19 - Detta ångrar jag
Dag 20 - Favoritsaker
Dag 21 - Det här är jag bra på
Dag 22 - Det här upprör mig
Dag 23 - Det här får mig att må bättre
Dag 24 - Det här får mig att gråta
Dag 25 - En första
Dag 26 - Mina rädslor
Dag 27 - Mina dåliga sidor
Dag 28 - Det här saknar jag
Dag 29 - Bloggfavoriter
Dag 30 - Ett sista ögonblick


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0