Dag 26 - Mina rädslor

Jag har egentligen skrivit om det här ämnet förut, eller iaf delvis. I inlägget om saker som ni kanske inte vet om mig, så skrev jag att jag är rädd mer eller mindre konstant. Fast det finns ju fler saker jag är rädd för med. Höjder. Ormar, spindlar och andra otäcka odjur. Att få sparken. Att få motorstopp mitt på motorvägen. Att krocka med vilt. Att bli flintskallig Att dö på ett plågsamt sätt. Att någon jag känner och älskar ska dö. Att få skäll. Att inse att jag faktiskt inte kan sjunga alls. Att komma försent. Att bli bedragen (nu är ju inte det aktuellt på det sätt som jag är rädd för, så det är ju skönt med en sak mindre att oroa sig för). Att modo ska hamna i kvalserien eller allsvenskan.

Nån som behöver fler förslag på sånt jag är rädd på? Det är rätt tydligt att jag inte är helt normal va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0