Dödligt trött!

Så sinnessjukt trött idag. Jag har sovit stenhårt hela natten tro det eller ej, det var kanske nödvändigt att kliva upp 4 igår... :) Vaknade först strax efter 6 imorse, då hade jag fått SMS ifrån A. Han skrev att han hade sett på nyheterna att Com Hem är till salu (!!!). Att han hade tänkt på mig då. Skickade några sms fram och tillbaka sedan somnade jag om. När klockan ringde igen kl 7.15 så var jag mer zombie än människa. Snooooooooze deluxe och 20 minuter senare klev jag upp. Till saken hör att jag ställde klockan med minsta möjliga marginal, vilket innebär att jag ställde den 30 minuter innan jag skulle åka hemifrån. Nåja, 10 min är inget för ett proffs som mig, så självklart åkte jag hemifrån i planerad tid, och var framme på jobbet i tid.

Men jag är fortfarande trött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0