Drömmar stör sömnen

Well ja, det blev alltså ett mindre bilhaveri igår igen. Skulle skjutsa Ann-Sofie efter jobbet, och då börjar den helt plötsligt hacka när jag kör. Tänk "motorbroms" gånger 10, fast inte när man släpper gasen, utan när man faktiskt gasa. Propp, var min första tanke. Och hur långt tar jag mig med en propp? Men tänk om det INTE är en propp, utan nånting annat läskigt? Jag omfamnade skammen och bad att få skjutsa Ann-Sofie till bussen istället. Själv hade jag redan fått en inbjudan till att sova hos A, tack och lov! Vet inte om jag hade tagit mig hem annars, men det hade ju visat sig.

Inatt har jag iaf drömt konstiga drömmar. Dels har jag vaknat av att jag legat och sagt "Förlåt", och jag minns att jag drömde att Ann-Sofie sprang omkring i timrå och satte upp stora afficher om att Erika går det minsann inte att lita på. Sedan drömde jag att A med våld försökte få ut mig ur sin lägenhet, "Du försvinner ju tammefan ALDRIG, stick!" Osv osv. Ännu mera förlåt där, alltså. Är det svårt att tänka sig hur mkt jag sovit?

Trösten var väl dock när jag väl rörde mig oroligt och vaknade, då fanns det någon bredvid som bara drog mig närmre... <3

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Men gumman då!!! Inte alls ditt fel att din bil är dum i huvudet... Jag kom ju hem :D Sovit har jag gjort också! Så du får INTE ha dåligt samvete, då kommer jag o skäller på dig på jobbet i dag när jag ska hämta min moppe <3

2010-12-16 @ 11:31:17
Postat av: Joanna

hahahhaa du är väl för gullig med dina drömmar =D

Tur du inte ska vistas i Timrå, så du behöver se affischerna iaf =D

2010-12-16 @ 15:53:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0