Hallelulja för ventilation!

Jag började bli seriöst fundersam på om någon hade smugit ner en lugnande tablett i något jag ätit idag.
H-e-r-r-e-g-u-d så trött jag var! Sen när min kära kollega Bosse började prata om hur varmt det var, och att det inte lät ngt från ventilationsrummet, då trillade poletten ner. Herregud, hela våningen saknade ju syre, mer eller mindre åtminstone! Sedan en halvtimme tillbaka så har det dock börjat surra i ventilationen igen, och nu börjar man bli människa igen. Lagomt tills rasten är slut, lixom... :)

Aja.

Tydligen så kommer jag ta mig hem idag iaf. Leif har varit ute och provkört lille-golfen en halvtimme förut idag, och han hade inte märkt av några dumheter.Sounds good to me, just nu finns det INGENTING jag längtar efter mer än en dusch. Det är nästan så att jag skulle överväga att ta ett bad, men då finns risken att jag somnar och det kan ju vara lite dumt kanske.

Wellwell, dags för sista rycket på jobbet här nu då!

"Hej, mitt namn är Erika Näsberg, vad kan jag hjälpa dig med?"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0