Hur duschar ni?

Har precis kommit ur duschen och när jag stog där inne så började jag fundera. När jag duschar så står jag ALLTID, i princip helt utan undantag, men ansiktet mot badrumsdörren. Det spelar ingen roll egentligen hur duschen eller badkaret är placerat, jag vänder mig ändå så att jag har ansiktet mot dörren. Jag försöker även placera mina "tillbehör" (schampo, balsam, tvål, osv osv) så att jag inte ska behöva vända mig bort ifrån dörren.

Det var allt vi hade för idag, men vi är tillbaka snart igen!
Missa inte nästa avsnitt av;
Jag och mina tvångstankar... ;)

Kommentarer
Postat av: Emma

står du så för att du vill se ifall nån kommer in? :P



Jag står nog oftast med ansiktet mot själva slangen! eller jag vänder mig om när jag ska tvätta håret.. men bara då... hahaha

2010-12-08 @ 21:18:40
URL: http://emmasform.blogspot.com
Postat av: systern

Jag står i en duschkabin, så långt ifrån själva glipan som möjligt för att det inte ska komma vatten på golvet :P

2010-12-09 @ 22:38:02
URL: http://conetti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0